23. 3.
Návrh výukového programu. U každé činnosti v českém jazyce a matematice je uvedena doporučená maximální délka aktivit.
V přílohách naleznete pracovní listy k vytisknutí (PL vzory střední rod, testík_procvičování - k odevzdání do pátku, písemné dělení jednocif. číslem + kontrola výsledků - děti si samy zkontrolují) a prezentaci ve formátu .pdf či .ppt.
Snad bude vše fungovat, případně jsem na mailu či Skype.
Irena Dlasková
23. 3.
Český jazyk
1. pročtěte včerejší deníkový zápis (napište zápis za včerejšek), v každé větě najděte základní skladební dvojici. 5 minut
2. PL vzory rodu středního nebo U 61/4 10 minut
3. PS 47/8 10 minut
4. U 62 – vzory rodu ženského – pročíst, všimnout si změny tvaru ve 2. pádu 5 minut
5. U 63/1 – přiřazovat jednotlivá slova ke vzorům nebo https://www.gramar.in/cs/teacher-hw.php?id_hw=5769 10 minut
Matematika
1. U 55/15 nebo https://www.matika.in/cs/teacher-hw.php?id_hw=5779 10 minut
2. U 57/7 10 minut
3. prezentace Desetinná čísla úvod – projít si, zkusit pochopit nebo https://www.youtube.com/watch?v=JJQOEYfdHGQ 10 minut
4. U 57 rámeček „Ida řekla…“ + cv. 8 5 minut
6. U 57/9 5 minut
Tělocvik
Během dne splnit jeden z úkolů:
- oběhnout blok domů
- 100 x přeskočit přes švihadlo
- projet se na kole či na bruslích
- zkusit nacvičit skladbu podle https://www.youtube.com/watch?v=lQTUX9_VGTw
- zkusit nacvičit skladbu podle https://www.youtube.com/watch?v=gCzgc_RelBA
- jakákoliv jiná aktivita, při které se budete alespoň 10 minut intenzivně hýbat
Pracovní činnosti
Do neděle mají děti vyrobit vlastní „ochrannou pomůcku“ obličeje. Jejím účelem nemá být skutečná ochrana před virem, ale vyzkoušet, co s materiály, které najdou doma, můžou udělat. Ať se na tom „vyblbnou“!