Fotogalerie

ŠvP Dolejší Těšov - 8. den - odjezd domů

Ráno jsme posnídali, rozloučili jsme se a vydali se do Prahy. Cesta nám utekla rychle a kolem jedné hodiny jsme byli u školy. Rodičům jsme zazpívali písničku a rozešli se domů.

ŠvP Dolejší Těšov - 7. den

Dnes jsme dopoledne prošli všechno, co jsme se tu naučili. Po poledním klidu byla ještě poslední aktivita v lese a před večeří bylo vyhlášení výsledků všech týmů. Všechny týmy se velmi snažily ve…

ŠvP Dolejší Těšov - 6. den

Budíček byl dnes trochu později a dětem se z pelíšků po nočním dobrodružství nechtělo. Dopoledne v týmech tvořily mapy ostrova a legendy. Po poledním klidu se vydaly na průzkum druhé části vesnice a…

ŠvP Dolejší Těšov - 5. den

Dnes jme vstávali brzy. Čekal nás výlet do Sušice. Od penzionu jsme sešli k autobusu a v půl jedenácté jsme byli na náměstí. Čekal nás výšlap na rozhlednu Svatobor. Byl to pěkně velký kopec, ale…

ŠvP Dolejší Těšov - 4. den

Dnes nám v noci pěkně zapršelo, ale po snídani už bylo počasí lepší. Děti se vydaly ve skupinách na orientační procházku podle mapy. Všechny týmy se bezpečně vrátily do cíle :). Po dobrém obědě se…

ŠvP Dolejší Těšov - 3. den

Dnes jsme se podívali na mapy a jejich funkce. Děti si prohlédly různé druhy map a jejich měřítka. Potom si zopakovaly světové strany a vyzkoušely práci s buzolou. Po poledním klidu se vydaly na lov…

ŠvP Dolejší Těšov - 2. den

Dnes jsme se vydali do lesa, kde děti hledaly několik přírodnin. Pozorovaly živočichy a prohlédly si práci mravenců v mraveništi. Torise naučily poznávat rostliny. Vyzkoušely si sestavit mapu…

ŠvP Dolejší Těšov - 1. den

Krásný den, přijeli jsme v pořádku. Děti  vybalily své věci na pokojích a daly si dobrý oběd - těstoviny s rajskou omáčkou. Potom si chvili odpočinuly na pokojích a vydaly se prozkoumat okolí…

Velikonoční jarmark pro Ukrajinu

Foto: Tadeáš Cihla, 8.A (Mediální klub)

Projet Praha - Loreta, Černínský palác.

Školní média

Novinky ze školy i okolí. Školní webový magazín Lyčkopis, školní televize Reflegs a školní rádio.