26. květen

Milé děti,

Dneska jsme měli opakování matematiky a českého jazyka. Posílám práci, kterou jsme udělali.

Matematika:

Procvičovali jsme na „interaktivní“ tabuli:

Desetinná čísla

Římské číslice

Ve dvojicích:

Napiš letopočet arabskými číslicemi a druhý přepíše do římských číslic.

Český jazyk:

Pracovní list – zjištění porozumění, poté částečná kontrola (PL v příloze)

Přírodověda:

Podnebné pásy:

Pouštěli jsme si video o Amazonském deštném pralese.

Otázky k videu:

1) Jak starý je Amazonský deštný prales?

2) kolik procent (%) světového kyslíku vytváří právě Amazonský deštný prales?

3) Co znamená, že je anakonda studenokrevná?

4) Čím je výjimečný lenochod?

5) Proč vadí kajmanovi globální oteplování?

6) Jaký smysl mají oslabený sklípkani?

7) Čím je specifický delfínovec amazonský?

 

Už se těším na vaše vypracované otázky a pracovní list. Kdo nemá možnost tisku, stačí procvičit ústně, anebo vedle na papír. Případně se můžeme domluvit a nechám vám vytisknutý pracovní list na vrátnici.

Hezký den,

Jana

 

Autor/ka
Jan Korda
Publikováno
27.5.2020

Školní média

Novinky ze školy i okolí. Školní webový magazín Lyčkopis, školní televize Reflegs a školní rádio.