7. května - úkoly
https://www.youtube.com/watch?v=92_b6lzXM84
Krásné ráno Zetíci! Posílám Vám další planetu. Tentokrát Mars. Hodně namyšlená planeta. Zpívá něco o tom, že na ní budou žít lidé. A na jaké roboty se to vlastně kouká a jak se tam dostali? Zkuste mi napsat něco o Marsu....a zkuste mi robota na Marsu prosím nakreslit...:-)
Ahoj všichni! Velká kniha zaklínadel obsahuje kouzla... zkus vymyslet a napsat tři kouzla, která bys chtěl/a umět, Napsat průpovídky ke kouzlům, aby se stala. Co se nyní děje v Mytologii?...lasičky snědly routu...přestaly se bát a řítí se k hradu, který obsadili bazilišci. Co myslíte vyhrají lasičky, Petr, Šimon, Penelopka a další tvorové z Mytologie, nebo vyhrají bazilišci?
Na dnešní den také připadá úkol zjistit.... Již druhý pátek je státní svátek. Co je to státní svátek? Co je na tom dni zvláštního pro lidi v České republice? Jaký svátek byl minulý pátek a jaký bude zítra? Zjišťuj, pátrej, něco z toho, co zjistíš, zapiš.
Z jakéhokoli materiálu, který máš doma postav tato tělesa. Kouli, krychli, kvádr, válec...bonus je jehlan a kužel. Úkol je tvůrčí hlavně co se vymýšlení materiálu týká (jen rada...mnoho potravin k tomu může posloužit) cílem není najít něco toho tvoru, ale aktivně to těleso postavit.
Vzhledem k tomu, že někdo už s dětmi odečítáte...jedna didaktická důležitá věc...nikdy se nesmí tzv. rozbít celek (to číslo, od kterého se odečítá- menšenec) nedělá se u něj žádný rozklad, vždycky musí být jako celek. Rozklad se dělá vždy na čísle odečítaném- menšiteli. Prosím dodržte to a neučte to děti jinak. Je to zásadní pro složitější matematiku a špatně se to odnaučuje. Důležité za mě je udržet paměťně do 20. Pokud chcete nové, stačí když budete nyní dělat příklady na sčítání typu 40+30=70, 5+9=14, 70+14=84. Méně znamená více a důležité je pochopení ne dril. Zatím dril jen do 20. Díky moc! Těším se na foto těles a nápady z čeho je vyrobíte!